Wednesday, 11 May 2011

ImbA KPOP MALAYSIA Gula-Gula Part 3


Hi y'all...

waddup...

Gula-Gula da kembali ngan updates nyer..

bkan gula-gula ni la...









gula-gula yg nie.... ala.. our very own wonder girls








ak kembali lg ngan berita sket psl Gula-Gula..







da kluar da lagu Suka Gitu diorg...






osama's dead and gula-gula's out.. I LIKEEE..... 





amacam, korg da dgr ke...

haaa.... tak lagi....

meh sini... dengar sini... lagu cam era 80-an..







video
pergh.. mcm lagu sharipah aini time 1970an dlu...








ini bukan lagu kpop nie...


ini lagu time zaman makcik jiran ak skolah dlu nie...


eh kiah..oo kiah... mane radionyer tu... nak dengarnyer lagu Gula-Gula ni haaa... kiah.. oo kiah.. eh jawab la kiah...



apa reaction korg lpas dengar lagu nie...






ade
cam nie ke?


holyyyy craaap!!!!






or camnie?


eee.. malu la i nak tgk... hihihi... rara tu kiut..berdebar i...






or cam gini?


turn it off.... turn it off... waaaa... turn it off... its not funny...








tp yg ImbA ttp reaction2 kat facebook la... ni haaa reaction org2 kat facebook lpas tgk video nie...

giler bai.. org dari amerika pun layan gula-gula... org kat Kg Talang pun tak pernah dgr psl gula-gula, bley plak org US tau ye... owh ye tak ye jugak... Obama pun kenal.. tak kan David Melendez ni tak knal.. ades..





nampok benor nipunyer...





haisyh.. usop wilcha nie... mane ade diorg tipu.. tgk gambar dia.. betul la org putih tu... aigooo...














tapi yg serius cool nyer, adalah, diorg nie mmg dpt coverage kaw2..

ak pun tak taw la nape(skirt pendek.... tayang peha... seksi.. tarian hot...)diorg ni dpt bgitu byk sokongan..


so this is their first step... kita tggu second,third and fourth step plak.. ape2 pun, kami di blogimba skali lagi da menghantar petisyen kpd Pak Gad ImbA utk menyelesaikan masalah2 berkaitan budaya kpop ini.. kita tunggu la jalan penyelesaian dari dia.. ops lupa lak.. dia suruk korg add dia kat facebook.. jgn lupa tau....








P/S:


rara, jgn marah tau.. i tak kutuk u...nak facebook bley?...


6 comments:

  1. aku terpromot entry ni kat Tweet bahahahaha

    ReplyDelete

  2. suka gituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Entri Lagi panas dr Gula2 : Justin Bieber fans dan haters akan benci aku sebab ini !!

    ReplyDelete
  3. sila la promote... thanks for ur support guys... da mencapai 10000 pageviews dlm masa 2 minggu...

    ReplyDelete
  4. wakakaka...muka aku macam pic #2 ohok2...dasat2...lagu zaman tok kaduk...aih..o_o

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...