Saturday, 1 October 2011

IMBA Gangster [Kids Version]


Lately mmg bnyk filem2 gangster ditayangkan kat pawagam..

Kongsi..KL Gangster..Bini-Biniku Gangster..

Slalu nyer dlm filem2 gangster, kehidupan sbg seorang gangster nampak macam cool dan bergaya..

Tough..six packs..pandai silat/kung fu/street fight..hensem..

Semua character gangster tu nampak IMBA..




Hah..nie gangster legend kot..abang Castello..


"Jangan sampai korang dtg balik kat aku jilat tapak kaki aku..SEDEH!" - Jai


"Gua tak kisah..lu ayahanda ka..abang long ka.." - Shark


Pergh..gangster2 Crow Zero..


Yakuza Jepun yg imbashit..






Cakap pasal gangster..

Kitorang nk share psl Something IMBA From China (SIFC)..

Korang tau tak kat China budak sekolah rendah pon da bole enroll jadi gangster..

Haaa..tak caye?

Tgk gambar2 kat bawah ni..




















NOW THAT'S IMBA!!



p/s: Kalau ni anak aku..gangster tak gangster aku kerjakan cukup2..kecik2 dah nk jadi gangster..lol


source: here




kalau suke dengan entri ini... sile klik...

2 comments:

  1. cam berangan lebey je bdk ni.. hahaahah

    ReplyDelete
  2. hahaha..tp tattoo beliau tetap imba..LOL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...