Monday, 22 August 2011

IMBA-KPOP MALAYSIA Part 11 MAX 247





Entry yg lepas kami dah post offiSIAL MV MAX 247




ni die pelancaran album pertama MAX247 yg mmg harooommm..


sungguh mantop persembahan mereka...


ak kasi link vid ni kat mmber obersea kot... 


kasi promote punyer pasal.....





namun... langit tidak selalunyer cerah...

sejurus selepas ak tayang kat member ak kat obersea psl vid ni...

terus member ak tu jadi camnie..








jadi ak sbg seorang insan lemah yg prihatin telah pun mengambil inisiatipp... 


utk 





DISLIKE VIDEO haromm nie...


Tunaikan tanggungjawab anda sebagai insan prihatin untuk dislike video ni. 


Kami sudah... Anda bile lagi? 







Tapi yg sedihnye anda semua tidak dapat nak memberikan kutukan, kritikan, makian, hamunan, dan cacian membina kat diorang.


Mcm ni la manusia... orang nak bagi nasihat... 

dia disable lak comment...





jadi kami di blogimba menyeru kalian semua....

utk mencegah wabak ini sebelum menular ke seluruh pelusuk malaysia...








daripada korang sokong MAX 247 nie...

baek korang sokong album matlutfi yg lebih IMBA dan holyshit awesome...

terimalah....




now this is IMBA....

LOL...

2 comments:

  1. ko tgk matlutfi la.. lagi hensem dan bergaya dari MAX 247....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...