Showing posts with label kid. Show all posts
Showing posts with label kid. Show all posts

Monday, 13 February 2012

ImbA Facebook Parenting


bdak2 zaman skarang ni mmg giler fesbuk....

sekor2 ade dua tiga akaun... dan yg tak ley blah...... bdak baru lahir pun da ade akaun facebook.... 




wadefakisthisshit....



mmg fesbuk ni stylo... tapi kalo dapat kat bdak2 yg masih belum kenal erti betul dan salah...naya jadinyer....

contohnyer adalah...HannaH Jordan dari North Carolina.....

si Hannah ni mmg kaki fesbuk.... dan dia gi post status kutuk parents dia...

kate parents dia damn... tak bagi dia freedom... and a bunch of random stupid teenager things laaa....

and guess what her punishments is....

memperkenalkan....







FATHER OF THE YEAR!!!



ayah Hannah nie, Tommy Jordan....

rase sgt tension ngan post anak dia....jadi sbg pengajaran kpd anak dia...

dia amek laptop anak dia.... AANNNDDD  blows de fock out of it.....



"hands up you demonic machine of destruction"










mission accomplished.....






now this is what we call IMBA parenting....





kalo korang nak tgk full video dia.... amek.. ni dia... tapi memandangkan tenet utp tgh lembap... so ak da summarize content vid ni spt yg korang nmpak kat atas...





kredits to HASBUL, rumet gua sbb kasi gua info pasal mende nie...

SOURCE






suke dengan entri ini... sile klik...




Tuesday, 31 January 2012

ImbA Zoe Thompson


anda kenal ngan mamat kat bawah nie...



tak kenal!!!... tahniah.. you are a SANE and NORMAL human being... tahniah utk anda.... tepuk tangan utk diri anda sendiri(mcm korang besa buat time ceramah motivasi UPSR dlu2)

anyway... da ramai da yang follow trend mamat ni dan berjaya mencapai impian diorg tuk jadi sorg singer yg imba....

contoh terdekat.. adalah...




kak YUNA ittew.......


IU... aweks korea yg mmg I minat tp tak pernah pun dgr lagu dia....


paling latest tuk join group org2 ImbA dia atas adelah adek Zoe Thompson kite...

umur dia baru 8 tahun... tapi naharom pro maen guitar..... btw.. she's BRITISH.... and she's the newest youtube sensation....

chekout video dia kat youtube nie...




amacam.. ImbA tak??

p/s : ak pun da try main guitar dekat 2 tahun da... haram tak pro cam dia nie... bapak dia bg makan pick guitar per time kecik2 dlu....




suke dengan entri ini.. sile klik..


Tuesday, 25 October 2011

Bila Anak Murid Terlalu IMBA


IMBA betul karangan budak nih..

Cuba korang bace..





Kepada yg tak paham..sile substitute 010 dgn private part lelaki..



TROLOLOLOLOLS









suke dengan entri ini.... sile la klik..

Monday, 3 October 2011

ImbA EARS

Hai korang....

da lama gile ak tak post dei....

mmg rindu gler ngan aktiviti post kat blogimba nie....

so utk mark return ak ke blogimba dei....

ak bawak citer yg IMBA psl telinga.....





korang tau ape itu telinga...

telinga nie sangat lah awesome...

macam2 kot kegunaan telinga....



bley dengar...




bley tindik....






bley kasi hensem ala2 ELF dr lord of the rings...




bley terbang...






dan yang paling holy shit IMBA...


bley selamatkan kau kalau ko terjatuh dari tingkat 8....













budak ni name Ming Ming....

dan dia ter-slip jatuh....

dan holy shit imbanyer.... telinga dia gak yg selamatkan dia...

IMBA2....


amacam...

awesome tak??










suke dengan entri ini....

Saturday, 1 October 2011

IMBA Gangster [Kids Version]


Lately mmg bnyk filem2 gangster ditayangkan kat pawagam..

Kongsi..KL Gangster..Bini-Biniku Gangster..

Slalu nyer dlm filem2 gangster, kehidupan sbg seorang gangster nampak macam cool dan bergaya..

Tough..six packs..pandai silat/kung fu/street fight..hensem..

Semua character gangster tu nampak IMBA..




Hah..nie gangster legend kot..abang Castello..


"Jangan sampai korang dtg balik kat aku jilat tapak kaki aku..SEDEH!" - Jai


"Gua tak kisah..lu ayahanda ka..abang long ka.." - Shark


Pergh..gangster2 Crow Zero..


Yakuza Jepun yg imbashit..






Cakap pasal gangster..

Kitorang nk share psl Something IMBA From China (SIFC)..

Korang tau tak kat China budak sekolah rendah pon da bole enroll jadi gangster..

Haaa..tak caye?

Tgk gambar2 kat bawah ni..




















NOW THAT'S IMBA!!



p/s: Kalau ni anak aku..gangster tak gangster aku kerjakan cukup2..kecik2 dah nk jadi gangster..lol


source: here




kalau suke dengan entri ini... sile klik...

Friday, 30 September 2011

IMBA Cute - Forced To Get Married (Kids Version)


Hi readers..

Bile da msuk usia 20an ni..

Makin ramai member2 kitorang yg melangkah masuk ke alam perkahwinan..

Kalau dah jodoh, tak ke mana..

Kahwin awal atau lewat takde la beza sgt..yg penting orang yg nk kahwin tu dah fully prepared..






Cakap pasal kawen..

Kitorang nk share satu video..

Dlm video ni si teruna dipaksa oleh si anak gadis utk berkahwin dengannya..

Tapi dalam version kanak2..

Cekidout..






Hahahaha..comel kan..penoh emosi siot..

Tapi budak perempuan tu memang IMBA..

Budak laki tu nangis kaw2 kot kne pakse kawen..

Tak dapat kitorang nk bygkan dengan kata2 kalau benda nie terjadi dalam dunia sebenar..







TROLOLOLOLOLOLS






Wednesday, 20 July 2011

ImbA MOM Part 2

ini satu lagi citer ImbA pasal Mom yang tersangat ImbA.....

meh ak citer kisah nie....

dekat Seatle ade sorang mak ngan anak dia yang berumur 2 tahun...



pada satu hari.. telah berlaku satu insiden yang mmg NGERI laaa....

si bdak ni tgh duduk kat tepi tingkap rumah....

dan tibe2 dia terjatuh.....

melihatkan anak dia jatuh kot tingkap....

mak dia pun gi terjun skali nak selamatkan anak dia....

tapi korang tau tak rumah diorang sbenarnye kat mane???





diorang tinggal kat apartment kot...

tingkat 5.....


pergh..... gilor....

tapi good news nyer adalah... walaupun diorang jatuh dari tingkat 5, tp diorang telah berjaya landing baek punyer kat balkoni rumah tingkat 4 apartment tersebut..

si budak kecik tu terhantuk kepala dia...

manakala si emak plak patah ankle dia...

dua2 kire slamat la...

syukur2...


ape2 pun... kami tetap berbangga ngan Mom yang ImbA nie....

mmg ibu2 ni sanggup gadaikan nyawa demi anak2.... Go MOMS....

Tuesday, 5 July 2011

ImbA SAMAN



hari ni ak mau bgtau korg sume satu truuee story la wei..

lu mau dengar ini cerita?


mesti la nak dengar dei.....


meh ak bgtau korang....


pada suatu hari si emak, telah meminta seorang remaja, 15 tahun utk gi beli barang kat kedai runcit Pak Mail...


hai.. saye la pak mail... beli la barang kat kedai saye... saye kasi murah jew tau....


oleh sebab kedai tu jauh sgt, maka si anak ni pun gi pinjam motor ngan member dia... pastu dia pun bawak la motor tu gi kedai Pak Mail tadi...



ImbA tak ak......



tetibe ade plak Pak Gad ImbA tahan dan saman dia...


oit.. mane matrik kad.. mane ic... mane kad tepon.. mane kad library.. dan mane kad-ijah, akak kau tu.... 


bdak itu di bawa ke balai..

setelah balek ke rumah, emak dia pun marah dia kaw2 punyer...


ta daa gune punye anak.. lu bikin kasi orang susah saje... bengong....


dan pada pukul 5 petang itu, pabila angin bertiup sepoi2 bahasa,

si emak telah masuk ke bilik anak nye...

dan alangkah tergezutnyer beliau pabile ternampak si anak da bunuh diri ngan gantung..





pelik2... tak kan la nak bunuh diri sbb kene saman ngan pak gad ImbA kot... ini mesti si bdak tu kene pape time gi balai tu... sampai di gi hang kot.... misteri di sebalik kejadian still tak di ketahui... bg sesape yang ade info, sile la forwardkan kat kami di blogimba......

full/true story di sini

so kepada Pak Gad ImbA.... jgn la dok main hentam saman je dei..

sekali ade orang bunuh diri, baru ko tau... dosa kau wei... masuk nurakka.....

Wednesday, 22 June 2011

ImbA Chinese Kid

Bley tak korang bayangkan ape yang akan jadi, kalo korang jatuh dari tingkat 8 sebuah bangunan...




HOLY SHIT... mesti hancur lebur kan...

but yang ImbA nyer kat sini... ade sorang budak chinese kat beijing yang tergelincir jatuh dari tingkat lapan gak...

nak tau ape jadi ngan dia...

take a look guys..



dia tersangkut celah2 air cond kat bangunan tu...






miracle??? 

salah... bukan miracle.. ttp this is what we call IMBA....

dan amazingly, dua orang residen kat situ, yang tengah bergayut tu... diorang berjaya selamatkan bdak tu..

nak tgk2 detik2 cemas itu... sila la tgk kat bwh...



ops.. ops... steady... steady.. jatuh kalo berterabur nie...





yeah.. i'm handsome.. berjaya gak rescue bdak bengong nie... lompat lagi.. lompat dr tingkat 8 lg...






so kisah nie berakhir dgn ending yang best... diorg berjaya rescue bdak tu dan bdak tu pun da slamat skarang...





DEY!! ape punya bodo la lompat tingkat 8... kalo tadak bende lu mau buat.. baik ikut saya la dei mogok lapar...



mengarut tul guruji nie.. anyway kalo ade bende camnie jadi and korang terpass by time event camnie tgh jadi... jgn tlg dlu.. amek gambar dlu.. pakai handphone.. 

dan...




pass la gambor tu kat saye.... cer citer.. cer citer..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...