Sunday, 10 July 2011

IMBA: THE POWER OF MAKEUP

Hi ppls..


Ape khabar semua?


Amacam weekend? BERSIH 2.0 was a success? LOL


OK, dah2 la tu psl BERSIH..back to our topic..


Korang mesti slalu kan stalk awek2 lawa kt FB korang..


Kawan ke, kawan kepada kawan ke, kawan kepada sepupu ke, mak kepada kawan ke, etc2..


Cuci mata la katakan..LOL


Haaa..harini kami di blogIMBA nk bg nasihat sket..


Jgn percaya sgt kat awek2 lawa pakai makeup tu...


Kalo korang nk tau the power of makeup..


Sila la tgk gambar2 di bawah.. (sebelum dan selepas makeup)


Warning! - Jangan muntah tau..



































Haa..IMBA tak?


Muka noobshit je..lepas makeup, perghhhh..mantop!








Betul ke bini aku tak pakai makeup? Yg aku tau rambut tu mmg orijenelll..hmmmmmm...






Pembantu rumah pon bole jadi supermodel dgn bantuan makeup tau tak..


Cuak? hahahaha..kpd yg carik jodoh through FB  tu, berhati2 lah ye..


"Jangan biarkan hidup anda..diselubungi..misteriiii......"


LOLS



source: here


4 comments:

  1. pergh...picture no.7 mmg berubah troz...*terrified* = 0

    ReplyDelete
  2. pic no.1 la paling imba..hahaha..gile scary

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...